نیکی جوننیکی جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

زندگی یه دختر 8ساله

خوش حال نگران

خواهر یعنی زندگی

1398/11/19 17:00
نویسنده : niki jon
275 بازدید
اشتراک گذاری

خواهرای عزیزم از بزرگ به کوچیک.

بزرگه نیکو 

سن 17

پایه دوازدهم

رشته حقوق

متولد 10فروردین

خواهر بزرگم خیلی درس خونه و معمولا تو مدرسش محبوبه.

اون بعضی اوقات خیلی بد اخلاقه اما دلش پاک و مهربونه.

کوچیکه نیکا

سن 6ماه

متولد 24تیر

خواهر کوچیکم خیلی نازه کم غر میزنه خیلی بغلیه و به من میگه بوکی بعضی وقت ها هم ماما به نیکو میگه همون نیکو به مامانم یا میگه میا یا میگه ماما به بابامم میگه مجی یا ابا.

ولی شبا اصلا نمیذاره بخوابم😭

خواهر متوسط نیکی  خودم

سن بین 8و9

پایه دوم

متولد 11تیر

یکم خرخون خیلی زرنگ در مدرسه محبوب و پیش معلم عزیزه.

دوستای زیادی داره و مهربونه.

اگه به یکی بدی کنه 1سال عذاب وجدان داره.

اگه دل کسی رو بشکنه در جا میزنه زیر گریه.

رنگ های مورد علاقه

نیکو بنفش و قرمز

نیکی بنفش و صورتی و سفید

نیکا صورتی و زرد و طلایی

نویسنده 

نیکی نعیمی 8/9ساله از تهران

لایک و نظر فراموش نشه

پسندها (3)

نظرات (4)


19 بهمن 98 18:56
اقا مگه تو صنم رئوف نبودی خانم خانما؟؟
niki jon
پاسخ
ببین نیلای جان برای همه توضیح دادم اون وبلاگ صنم رئوف  وبلاگیه که دختر خاله ی کوچیکم با شمارهه ی من ساخته واقعا متاسفم و ممنون از نظرت

19 بهمن 98 18:59
من هم نیلای هستم ۱۰سالمه و کلاس پنجمم.
سه خواهر دارم،النا۱۹ساله،مینا۱۴ساله،و تینا ۶ساله
عاشق پرنسس های دیزنی و قصه ها عوض میشوند.
یک دختر فانتزی💠
و از کسایی که خودشون رو جای یک نفر میزنن و الکی از خودشون تعریف میکنن،بدم میاد😒
niki jon
پاسخ
سپاس

20 بهمن 98 15:18
عزیزم اشتباه تایپی شده،ی اضافیه،من نیلام
البته نیلای هم خواستی صدا کن😃
هرچی خودت صلاح میدونی!
niki jon
پاسخ
ممنون از درکت
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 بهمن 98 16:03
من وبلاگ شمارو دنبال کردم لطفا وبلاگمو دنبال کن
niki jon
پاسخ
چشم