نیکی جوننیکی جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

زندگی یه دختر 8ساله

خوش حال نگران

روز خوب

1398/11/25 15:04
نویسنده : niki jon
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها ولنتاینتون مبارک.

ایشالا که خوش حال باشین مثل من.

خب امروز از وقتی بیدار شدم رفتم کارت ولنتاین درست کردم بعدشم صبحانه خوردم و کتاب خوندم.

بعدش من و مامان ناهار درست کردیم بعد اجیم از مدرسه اومد.

بعدشم خاله لاله اومد خونمون😍

ناهار خوردیم و حرف زدیم خودمونم ارایش کردیم😂

خیلی باحال شدیم حالا بعد عکسشو میذارم.

الانم خاله و اجی و بابا خوابن من و مامانم بیداریم.

منم که تو گوشیم.

خلاصه روز خوبی بود.

راستی قراره خاله جونم تا ساعت 6بمونه اینجا بعد بره بیرون دوباره بیاد شب پیشم بمونه عالیه نه😜

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
25 بهمن 98 15:28
ولنتاین مبارک
niki jon
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین