نیکی جوننیکی جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

زندگی یه دختر 8ساله

خوش حال نگران

کتاب رامونا بهترین کتاب دنیا

1398/11/18 18:18
نویسنده : niki jon
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان امروز میخوام یا کتاب عالی رو بهتون معرفی کنم

کتاب رامونا

نویسنده بورلی کلی یری 

مترجم پروین علی پور

*این کتاب از سه سالگی یک دختر به اسم رامونا تا ده سالگیش رو در هشت جلد به طنز میگه.

*فصل های کتاب به ترتیب -رامونا و خواهرش-رامونای اتش پاره-رامونای شجاع شجاع-رامونا و مادرش-رامونا و پدرش-رامونای هشت ساله -رامونا همیشه راموناست و دنیای رامونا .

این کتاب درباره ی زندگی یک دختر هست .اسم دختر رامونا کوییم بی است و نام خواهرش بئاتریس کوییم بی نام مادرش دوروتی دی و نام پدرش رابرت کوییم بی معروف به باب هست .

این دختر یک خاله به اسم بئاتریس دی معروف به بئا دی دارد. او در فصل هفت کتاب صاحب یک عمو به اسم هوبارت کمپ که عموی دوست راموناست میشه.و در همون فصل صاحب یک خواهر به اسم روبرتا کوییم بی می شود.

*او ازفصل اول کتاب سعی میکند با معلم هایش کنار بیاید.

*کتاب های رامونا مشکلات رامونا را به شکل طنز بیان میکند.

*زندگی رامونا خیلی شبیه زندگی من است چون درست مثل من خیال پرداز و البته دردسر ساز و با زندگی پر از مشکله.

*و همیشه مثل من یه کنج خالی واسه ی اطلاعات کلمات خبر ها و .........های جدید دارد.

*و در کل همیشه داستان هاش پایان خوشی داره.

*خودش داستان هاش رو تعریف میکنه و زندگیش پر از چیز های جورواجوره.

*اون خیلی دختر خوبیه اما هیچکس درکش نمیکنه.درست مثل من

*و بهترین دوستش هوی کمپه.

*وبهترین کتابیه که تو تاریخ چهان ثبت شده

خداحافظ

پایان

وبلاگمو دنبال کنید

پسندها (3)

نظرات (4)


18 بهمن 98 18:49
نه عزیزم.اون ده سالگیش نبست.تا کلاس چهارمشه،ده سالگیش فقط چند صفحه اخره.پس از ۴سالگیش تا ۹سالگیشه😒
بهتربن کتابی که تو جهان ثبت شده قصه ها عوض میشونده،یعنی پروفایل وب من.خوش امدگویی وبم هر پر از عکس این کتابه😍😍😍😒😒
niki jon
پاسخ
خوندم وبتو نیلا جان .شایدم جفتشون بهترین کتابای دنیان و مرسی از راهنماییت
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 بهمن 98 18:53
بله منم خوندمش خیلی قشنگه. البته من فقط یک جلدش رو خوندم
niki jon
پاسخ
اره خیلی قشنگه .کدوم فصلشو خوندی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 بهمن 98 20:52
خاله جون میشه منو دنبال کنید؟😍❤
niki jon
پاسخ
بله
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 بهمن 98 20:59
من رامونا و خواهرش رو خوندم
niki jon
پاسخ
اها